Un grup de mestres d'infantil i primària hem preparat un projecte d'experimentació: LA DORA. Aquest projecte telemàtic i cooperatiu s’adreça als nens i nenes d'educació infantil i cicle inicial.
A través del conte de la regadora DORA, aquesta demana als nens i nenes que es presentin, formulin hipòtesis, experimentin i al final treguin les seves conclusions de què necessita una llavor per créixer. Tot aquest procés de recerca es comparteix amb la resta de grups-classe inscrits.
Si voleu més informació podeu visitar l'espai web i venir a la reunió informativa que farem el dia 15 de gener a l'ICe de la UAB (Confirmeu assistència):
https://sites.google.com/site/projecteladora/portada
Si hi esteu interessats podeu inscriure-us omplint el següent formulari: https://sites.google.com/site/projecteladora/inscripcio
iEARN-Pangea ha participat en el debat a la Trobada d'Educació 2012-2013 de Fundació Telefònica sobre: Com veuen les xarxes educatives el futur de l'educació? Han participat en aquest debat Espiral, Novadors, Elkarrekin, Itinerariumn i iEARN-Pangea.
Des d'iEARN-Pangea continuem apostant i treballant pels projectes cooperatius entre escoles nacionals i internacionals. Incorporant de mica en mica el "mobile learning" dins de les aules, emprant codis QR i geolocalització.
Entra al fòrum i participa-hi: Encuentro Educared
No saps com poden practicar els teus alumnes de Batxillerat l'anglès d'una manera directa amb un altre noi de la seva edat? Has sentit parlat de Youngcast Project?
Encara ets a temps de que els teus alumnes practiquin anglès mitjançant activitats de vídeo, àudio, presentacions i videoconferències amb alumnes de Boston, EUA.
Entra al Site i registra la teva escola.
We are waiting for you!!
El Departament d’Ensenyament ha presentat les competències bàsiques de l’àmbit digital en el currículum de primària i secundària. El document de desplegament de les competències bàsiques en l’àmbit digital vol promoure un canvi metodològic, i alhora permetre clarificar les competències bàsiques en l’àmbit digital. L’objectiu del document és millorar l’èxit escolar de l’alumnat i el sistema educatiu, segons els objectius de la Unió Europea per al 2020.
El document estableix, en cada etapa i per a cada àmbit, quina és la gradació de les competències bàsiques digitals que hauria d’assolir l’alumnat.
Aquesta obra està subjecta a una
Llicència de Creative Commons.